ویژگی های مهم پیشینیان فوتبال
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

انواع دیگر بازی های توپی از یونان باستان شناخته شده بود. این توپ توسط تکه های چرم پر از مو ساخته شده است (اولین اسناد توپ های پر از هوا مربوط به قرن 7 است). با این حال بازی های توپی از وضعیت کمی برخوردار بودند و در بازی های Panhellenic قرار نداشتند. در روم باستان ، بازی های دارای توپ در سرگرمی ها در میادین بزرگ (آمفی تئاتر) گنجانده نمی شد ، اما در تمرینات نظامی با نام Harpastum اتفاق می افتاد. این فرهنگ رومی بود که فوتبال را به جزیره انگلیس (بریتانیکا) می رساند. با این حال ، مشخص نیست که مردم انگلیس در چه درجه ای تحت تأثیر این تنوع قرار گرفته اند و در کدام درجه انواع مختلف خود را ایجاد کرده اند. 

بازی فوتبال شکل خود را می گیرد
پذیرفته ترین داستان می گوید که این بازی در قرن 12 در انگلستان توسعه یافته است. در این قرن ، بازی هایی که به فوتبال شباهت داشتند ، در چمنزارها و جاده های انگلیس انجام می شدند. علاوه بر ضربات ، این بازی مشت مشتی از توپ را نیز شامل می شود. این شکل اولیه فوتبال بسیار خشن تر و خشن تر از شیوه مدرن بازی بود.

یکی از ویژگی های مهم پیشینیان فوتبال این بود که این بازی ها افراد زیادی را درگیر می کرد و در مناطق وسیعی در شهرها برگزار می شد (معادل آن از قرن شانزدهم در فلورانس بازی می شد ، جایی که به آن Calcio می گفتند). بیداد این بازی ها باعث آسیب رساندن به شهر و گاهی اوقات شرکت کنندگان می شود. اینها می تواند از علل اعلامیه های ضد بازی باشد که سرانجام برای چندین قرن ممنوع اعلام شد. اما بازی های فوتبال مانند در قرن هفدهم به خیابان های لندن برمی گردند. در سال 1835 این کار دوباره ممنوع بود ، اما در این مرحله بازی در مدارس دولتی برقرار شده بود.

مدت زمان زیادی طول کشید تا خصوصیات فوتبال امروز عملی شود. برای مدت طولانی هیچ تمایزی مشخص بین فوتبال و راگبی وجود نداشت. همچنین تغییرات زیادی در مورد اندازه توپ ، تعداد بازیکنان و طول یک مسابقه وجود داشت.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: